OBSŁUGA KLIENTA
Oferta
W ramach współpracy masz możliwość skorzystać z naszych usług call/contact center. Ty jako nasz Partner/Zleceniodawca możesz osiągnąć swoje cele biznesowe minimalizując koszty i zmniejszając nakład pracy w swoich strukturach. Zlecając nam zadania masz gwarancję utrzymania wysokiej jakości obsługi. Nasza oferta jest sposobem budowy pozycji marki Twojej firmy na rynku. Nasza kompetencja i długoletnie doświadczenie gwarantują zadowolenie klienta, co zwiększy szanse na polecenie Twoich usług innym.
W ramach usług call/contact center oferujemy:
- Obsługa infolinii
- Helpdesk
- Welcomecalls
- Usługi windykacyjne
- Obsługa reklamacji
- Dosprzedaż
- Przejmowanie nadwyżek połączeń
Profesjonalna obsługa Klienta
Jeżeli nie masz pewności, że dany model biznesowy się przyjmie i będzie realizowany z sukcesem – przetestuj go w outsorcingu. Fachowe biuro obsługi pomoże Ci sprawdzić, czy dana decyzja jest tą właściwą.
Nasza firma posiada zespół profesjonalnych konsultantów mających długoletnie doświadczenie w kontakcie z klientem. Nasi pracownicy tworzą stabilny zespół będący wynikiem wieloetapowej rekrutacji. Współpracując z nami możesz być pewien bardzo starannego dopasowania konsultanta do Twojego projektu.
Wypełnij formularz i przedstaw w jakim zakresie potrzebujesz pomocy
Dane kontaktowe
Konsulting Kraków - kontakt
Business Management J. Mosiądz, T. Oliwa, D. Rząsa Spółka Jawna, Al. 29 Listopada 130/208 31-406 Kraków
NIP: 678-25-48-091 REGON: 351385301 KRS: 0000254412